سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/20
12:0 صبح

بیانیه ی انتخاباتی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلا

بدست مسئول ارتباطات مجازی دکتر حسینی صدر در دسته

   از هم اکنون صدای پیروزی مردم را می شنوم

                                            

 

                                               امام خمینی (ره): سرنوشت مردم به دست خودشان است.

با ادای احترام به تمامی افرادی که به من رای دادند، اعتماد کردند و به عملکردم امید بستند، اقشار مختلف و طیف های فکری متنوع که در این روزهای پر شور انتخابات همچون اینجانب به سرنوشت کشور اسلامی و سرنوشت مردم شریف و فهیم می اندیشند، اعلام می دارم که من از شمایم و همواره با شما خواهم بود. چون شما خواهم اندیشید. پس لازم می دانم  نکاتی چند را به استحضار عالیتان برسانم و بدین وسیله هم پایی خود را با مردم و میثاق خویش را با ملت شهید پرور بار دیگر اعلام کنم:

الف)   به یاد داشته باشیم شعار حمزه انقلاب، سازنده حماسه های فکری، شهید آیه ا. . . بهشتی را که :" ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت" .

پس وظیفه ی نماینده بیش از آنکه رهبری جریانات سیاسی باشد مطالبه خواسته های به حق مردم است.

ب)  باور دارم همچنانکه مردم معتقد و مومن خوی و چایپاره بیشترین شهید را نسبت به جمعیت خود در زمان انقلاب تقدیم کردند و در جنگ تحمیلی هزار حماسه ساز خونین بال به ساحت قدس الهی هدیه بهشت زهرا آراستند. امروز هم اگر لازم  باشد عاشقانه جان را فدای نظام اسلامی خواهند نمود. پس لازم است قدر این مردم شریف و ارجمند را بدانیم.

ج)  به هر چهار ستاد انتخاباتی سر زدم و از نزدیک به دست اندرکاران ستادها خسته نباشید گفته، عرض ارادت کردم. چون معتقدم ستادهای پر جنب و جوش ما، خاری است در چشم دشمنان اسلام ستیز و بدخواهان ایران اسلامی. رونق هر چه بیشتر چنین مجامعی یعنی نمایش قدرت نظام اسلامی.

دوستان خودم را در هر چهار ستاد دیدم یکی از یکی پرشورتر, اما با فکرهایی متفاوت که نشان بالندگی و پویایی نظام مقدس ماست. و همه در چهارچوب دین و نظامند. پس همه محترمند و من باید از هر چهار ستاد حمایت کنم.

د)  امروز حضور پر شور مردم یعنی پیروزی مردم و امیدواری آنها.

ایجاد امید در دل ملت، کاری است صواب و هر صوابی را ثوابی الهی.

و این نشاط اسلامی و انقلابی را باید به ساحت مقدس امام عصر تبریک گفت.

ه)  اما تقاضای من از فعالان ستادهای انتخاباتی که یقیناً علاقمندان کشور و نظام اسلامی اند این است که با سعه ی صدر و پرهیز از افراط و تفریط و خدای نکرده تخریب کاندیداهای دیگر، اجازه دهند مردم آزادانه تصمیم بگیرند و کلام رهبر کبیر انقلاب را که فرمودند: "سرنوشت مردم به دست خودشان است" نصب العین قرار دهد.

و) شهید بهشتی تاکید داشتند: "حکومت باید متکی به مردم باشد. تمام درجات و سطوح مختلف مدیریت باید مورد قبول و پذیرش و متکی به مردم و رای مردم باشد. مهم تر اینکه مقام معظم رهبری نیز مکرراً بر رعایت تقوا در انتخابات تاکید می کنند".

و اما. . . . . .  

سئوالی از طرفداران محترم هر یک از کاندیداها دارم: آیا شما خواسته های به حق مردم خوی و چایپاره را منطقی می دانید یا خیر ؟!  خواسته هایی از قبیل احداث دانشگاههای دولتی، ساخت سدهای غازان و الند،  توسعه ی راهها، احداث بیمارستان و نیروگاه، تکمیل هر چه سریعتر سد آغ چای و شبکه ی پایاب آن،گازرسانی به روستاها، پوشش نهرها، ایجاد شغل های پایدار و دهها خواسته دیگر.

اگر به حق می دانید که به نظر اینجا نب به یقین چنین است، چه تضمینی دارید که اگر من به نفع کاندیدای خاصی فعالیت کردم و فردا شخص دیگری روی کار آمد پروژه های شهر من و خواسته های مردم منطقه با مانع مواجه نشوند.

آیا این توسعه ی فکری در کشور ایجاد شده است که ما فکر مخالف و گفتار ناساز با افکار و عملکرد خویش را با سعه صدر و طیب خاطر پذیرا باشیم؟

آیا باور داریم که مصلحت نظام بر مصالح شخصی، ارجح است؟

آیا حضور پر شور مردم و مشارکت بالای آنها مهم است یا پیروزی کاندیدای مورد علاقه ی ما؟

گذشت زمان، مثل همیشه نشان خواهد داد که برای نظام، مردم و دین ما تنها چیزی که مهم، سازنده و سودمند می باشد، حضور ملت و رضایت مردم است.

                آری ای برادر                                از هم اکنون قلب من

    مثل قلب ایران اسلامیم

                                                         صدای پیروزی مردم مسلمان را می شنود

و من این پیروزی را بر امام عصر و مقام عظمای ولایت تبریک می گویم و دست پر شور رای دهندگان فهیم را با صمیمیت می فشارم.

 

 با آرزوی ظهور صاحب عصر و توفیق مسلمانان.             

 

                                                                                               التماس دعا

                                              

 

                                                                                                          دکتر موید حسینی صدر

                                                             نماینده مردم شریف شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی