سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/2/25
12:0 صبح

40درصد آرا مردم سرگردان بوده و جهت گیری این افراد تعیین کننده نت

بدست مسئول ارتباطات مجازی دکتر حسینی صدر در دسته

 

             

 

موید حسینی صدر، عضو کمیسیون انرژی مجلش شورای اسلامی در خصوص نتیجه انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خبرنگار موج گفت: هنوز نمی توان نظر قاطعی در خصوص نتیجه انتخابات داد اما جهت گیری 40 درصدی افرادی که هنوز تصمیم قاطعی نگرفته اند نتیجه انتخابات را تعیین خواهد کرد.
وی افزود: امیدواری زیادی وجود دارد که 60 درصد مردم در انتخابات حاضر شوند و بتوانند انتخاباتی پرشور را برگزار کنند.
وی با ارزیابی افرادی که در صحنه انتخابات حاضر شده اند، بیان کرد: خوشبختانه افراد شاخصی که حضور خود را در انتخابات اعلام کرده اند افرادی هستند که پیشینه خوبی داشته و هیچ کس نمی تواند به آنها برچسب ناروایی را بچسباند.
حسینی صدر با مورد توجه قراردادن سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان طی سخنان خود گفته اند که روی هیچ یک از کاندیدها نظری را اعلام نمی کنند ،بنابراین کسی نمی تواند از سخنان ایشان برای خود حسابی باز کند.
وی در خصوص دو مرحله ای شدن انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری اظهار داشت: به عقیده من آرا در میان مردم به گونه ای است که نمی توان قاطعانه در خصوص پیروزی کسی صحبت کرد.
وی ادامه داد:با بررسی شرایط موجود می توان به این نتیجه رسید که دوره دوم انتخابات نشان دهنده رئیس جمهوردولت دهم است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در مورد نگرش مردم به انتخابات گفت: مردم ما افرادی هستند که در مقابل این شرایط بی توجه نخواهند بود بنابراین کاندیداها می تواند در زمان فرجه انتخاباتی با ارائه برنامه ها و اهداف خود نظر مردم را جلب کنند.
وی افزود: مردم نیز با دیدی باز به آنالیز و تحلیل شرایط پرداخته و بهترین گزینه را انتخاب خواهند کرد.