سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/12/15
9:0 صبح

پیشنهاد نماینده خوی در مورد

بدست مسئول ارتباطات مجازی دکتر حسینی صدر در دسته

پیشنهاد نماینده خوی در مورد  لایحه بودجه سال   1388 کل کشور<\/h1>

 

 

نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در نامه پیشنهادی خود ـ به شماره 891 ، 87/11/15 ـ در خصوص لایحه بودجه سال1388 کل کشور، به روسای کمیسیون های: عمران ، برنامه و بودجه و محاسبات ، اقتصاد و تلفیق نوشت:

شهرستان خوی دومین شهر استان آذربایجان غربی است و از لحاظ وسعت بزرگترین شهر استان می باشد. در کمال شگفتی و ناباوری بودجه ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر خوی در سال88، کمتر از همه شهرهای استان و در حدود یک هشتم بودجه ارومیه می‌باشد. این رقم وقتی به اطلاع مردم برسد موج بدبینی و تفرقه و ناامیدی به منطقه خوی و چایپاره حاکم خواهد شد.

متن پیشنهاد:

پیشنهاد می شود برای ایجاد توازن و تعادل و رعایت عدالت، توزیع کل بودجه تأسیسات فاضلاب شهرستان‌های استان آذربایجان غربی براساس وسعت، جمعیت و میزان برخورداری باشد و به صورت یکجا اعلام شود و کل بودجه برای همه شهرها و بدون تفکیک شهرها تخصیص یابد.

اعلام این خبر که بودجه »ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر خوی« کمترین رقم بعد از سردشت (برابر199،66 میلیون ریال) و یک هشتم بودجه ارومیه می باشد که برابر894،522 میلیون ریال) و منشاء این تصمیم گیری هم تعصبات و افکار غیرمنطقی و بخشی نگری تعدادی از مسئولین استان بوده است، موج خشم و ناراحتی از مسئولین استان را در پی خواهد داشت و آرامش فکری مردم منطقه را برهم خواهد زد؛ ضمن اینکه این قبیل تصمیمات مغایر اهداف متعالی نظام و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری می باشد. برای حل مشکل از همه مسئولین مؤمن و متعهد کشور استمداد می طلبم.