سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/12/15
9:0 صبح

تغییرات قیمت نفت اثر منفی بر روی بودجه سال آینده نخواهد داشت

بدست مسئول ارتباطات مجازی دکتر حسینی صدر در دسته

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : فضای عمومی مجلس و دفاعیات و استدلالات دولت نشان می دهد که این حداقل افزایش خواهد بود .
دکتر حسینی صدر با اشاره به اینکه پیشنها دولت برای بنزین لیتری ??? تومان و گازوئیل ??? تومان است افزود : احتمالاٌ این امر در مجلس شورای اسلامی رای نخواهد آورد و با توجه به وجود خشکسالی و کاهش شدید درآمد کشاورزان در چند سال اخیر ، افزایش قیمت گازوئیل و برق برای بخش کشاورزی ضربه ناگهانی وارد خواهد کرد .
وی گفت : همزمان با افزایش قیمت ،دولت باید راهکارهایی برای کشاورزان پیشنهاد کند تا نگرانیهای نمایندگان برطرف شود و از طرف دیگر در خصوص صنایع نیز باید حمایتهای دولت به صورت موردی و کارشناسی وجود داشته باشد .
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد : در عین حال ما نگران سوء استفاده هایی هستیم که در پرداختهای نقدی بوجود خواهد آمد .
دکتر صدر گفت : به زعم بنده در عین حال که اقشار کم درآمد باید در افزایش قیمتها مد نظر باشند ، ادامه فعالیت بخش کشاورزی و صنعت نیز شدیداٌ به قیمتهای حامل انرژی نیازمند است .
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت : با تلاشهای قابل تقدیر وزارت نیرو امیدواریم در تابستان سال آینده به رغم خشکسالی ، قطعی برق نخواهیم داشت و وزارت نیرو با اطلاع کافی از کاهش بارندگی در سال جاری ، تمهیدات لازم را به عمل آورده است .
وی با اشاره به اینکه نیروگاه بوشهر به زودی وارد مدار خواهد شد افزود : قطعاٌ نیروگاه بوشهر در اوایل سال آینده وارد مدار خواهد شد ولی برای افزایش توان نیروگاه و رسیدن به ظرفیت اسمی آن ، باید اقدامات لازم توسط وزارت نیرو صورت گیرد.
وی گفت :با توجه به اینکه در بودجه ، قیمت نفت خام ?/?? دلار پیش بینی شده است لذا تغییرات قیمت نفت اثر منفی بر روی بودجه سال آینده نخواهد داشت چرا که عموم کارشناسان محمدوده قیمت نفت را برای سال آینده حداقل ?? و حداکثر ?? دلار پیش بینی می کنند .
دکتر صدر تصریح کرد : در حال حاضر قیمت نفت حدود ?? دلار است و به نظر می رسد رقم ?/?? دلار واقع بینانه بوده است .