سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/7
12:0 صبح

با هیچ فردی تعارف نداریم.

بدست مسئول ارتباطات مجازی دکتر حسینی صدر در دسته

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: هر فرد یا مقامی که مانع تکمیل جاده خوی- قطور شود، مخالف با مصالح نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، موید حسینی‌صدر در گردهمایی شوراهای حل اختلاف شهرستان خوی با بیان این مطلب افزود: به مسوولانی که برای توسعه خوی کارشکنی می‌کنند حساسیم و برای پیگیری و احقاق حقوق مردم با هیچ فردی تعارف نداریم.

وی ادامه داد: کسانی که اسیر خواسته‌های شخصی، گروهی و فامیلی هستند نمی‌توانند خودشان را به نظام اسلامی نزدیک‌تر بدانند.

نماینده خوی از دیدارش با رییس جمهور خبر داد و گفت:‌ در این دیدار دکتر احمدی‌نژاد برای اجرایی شدن مصوبات در سفر دوم هیات دولت به خوی قول مساعد داد.

وی با بیان این‌که مکانیزاسیون کشاورزی در آذربایجان غربی عقب مانده است، اظهار کرد: هر چند مسوولان شهرستانی تلاش می‌کنند، لیکن این مشکل در سطح کلان وجود دارد.

حسینی‌صدر از مسوولان قضایی خواست با تامین امنیت برای سرمایه گذاران موجب جذب بیش از پیش سرمایه گذاران و توسعه منطقه بشوند.

امام جمعه خوی نیز با بیان این‌که آیت الله شاهرودی در دوران مدیریتش استقلال این قوه را نگه داشت، تصریح کرد: قوه قضاییه جایگاهی است که نباید وارد دسته بندی‌های سیاسی شود.

شکوری خطاب به مسوولان شوراهای حل اختلاف اظهار کرد: در روستاها باید مسوولان شوراهای حل اختلاف با حفظ بیطرفی و داشتن جامعیت موجب شوند تا مردم برای حل مشکلاتشان به آنها مراجعه کنند.

وی در خاتمه با اشاره به سه اصل امنیت، عدل و رفاه در جامعه تصریح کرد: اگر هریک از این اصل‌ها در جامعه وجود نداشته باشند آن جامعه نرمال نیست و اما نقش قوه قضاییه در ایجاد این اصول نقش برجسته‌ای است.

در پایان به فعالان در زمینه شوراهای حل اختلاف جوایزی اهدا شد.